Notícies / Universitat
09/04/2020
El màrqueting digital, una oportunitat perquè les empreses continuen actives


Alberto Badenes, professor investigador en formació del Departament de Comercialització i Investigació de Mercats de la Facultat d'Economia de la Universitat de València, explica com el màrqueting digital pot ser una oportunitat perquè les empreses continuen actives en el mercat en aquest període de incertudumbre que vivim a conseqüència de la crisi del Coronavirus.
Social
Universitat
28/05/2020
L’Aula de Literatura de la Universitat ofereix un taller d’escriptura en línia i obri un espai
Universitat
27/05/2020
Intel·ligència Artificial per a accelerar el triatge de malalts amb COVID-19
Universitat
26/05/2020
Utilitzen una investigació sobre hemorràgia pulmonar per evitar el distrès respiratori en pacient
Universitat
25/05/2020
La població en risc d’exclusió i vulnerabilitat en aquesta crisi és majoritàriament femenina
Universitat
22/05/2020
Escriptura, poemes i reflexions d'una estudiant de la Universitat
Universitat
22/05/2020
27 Butlletí Setmanal 22.05.2020
CANALS
X