Notícies / Universitat
25/04/2020
Les conseqüències del confinament en l'educació social


Fernando Marhuenda, catedràtic de Didàctica i Organització Escolar de la Universitat de València, analitza l’educació social sense presencialitat i demana mantindre els seus programes d’actuació. En un article publicat en la plataforma de divulgació científica The Conversation, Marhuenda alerta sobre les conseqüències del confinament en l'educació social i analitza l'efecte de la formació a distància en el Tercer Sector, on molts dels seus programes socioeducatius es basen en la formació per a l'ocupació, activitat majorment presencial.
Social
Universitat
22/05/2020
Escriptura, poemes i reflexions d'una estudiant de la Universitat
Universitat
22/05/2020
27 Butlletí Setmanal 22.05.2020
Universitat
21/05/2020
Aquesta pandèmia ha generat un augment de la violència obstètrica
Universitat
20/05/2020
Un robot mòbil autònom desinfectarà més ràpidament zones d’hospital potencialment infectades
Universitat
18/05/2020
La diversitat en temps de covid-19
Universitat
15/05/2020
Paral·lelismes amb la República Romana en època de pandèmies | (2'43")
CANALS
X