Notícies / Universitat
09/04/2020
El màrqueting digital, una oportunitat perquè les empreses continuen actives


Alberto Badenes, professor investigador en formació del Departament de Comercialització i Investigació de Mercats de la Facultat d'Economia de la Universitat de València, explica com el màrqueting digital pot ser una oportunitat perquè les empreses continuen actives en el mercat en aquest període de incertudumbre que vivim a conseqüència de la crisi del Coronavirus.
Social
Universitat
23/05/2024
La Universitat celebra l’acte de reconeixement de les Olimpíades UV
Universitat
22/05/2024
La UV descobreix una obra perduda de Manuela Ballester
Universitat
21/05/2024
II Jornada Emociona't amb les dades
Universitat
20/05/2024
Jornades sobre Polítiques Universitàries i la LOSU
Universitat
26/04/2024
La Universitat investeix els nous doctors i doctores
Universitat
22/04/2024
Conveni de col·laboració UV-UGT sobre formació
CANALS
X