Notícies / Universitat
09/04/2020
El màrqueting digital, una oportunitat perquè les empreses continuen actives


Alberto Badenes, professor investigador en formació del Departament de Comercialització i Investigació de Mercats de la Facultat d'Economia de la Universitat de València, explica com el màrqueting digital pot ser una oportunitat perquè les empreses continuen actives en el mercat en aquest període de incertudumbre que vivim a conseqüència de la crisi del Coronavirus.
Social
Universitat
22/04/2024
Conveni de col·laboració UV-UGT sobre formació
Universitat
19/04/2024
Cerimònia de lliurament del Premis Extraordinaris de Doctorat 2022-2023
Universitat
18/04/2024
Lliurament del Premi Fudació Cañada Blanch-UV
Universitat
18/04/2024
Jornada de Càtedres de Ciències i Tecnologia
Universitat
17/04/2024
Col·laboració amb l'associació espanyola contra el càncer
Universitat
17/04/2024
Jornada de promoció del doctorat industrial
CANALS
X